juffrouwfemke.reismee.nl

Wij zijn vertrokken!!

Hallo allemaal! (wat fijn dat je er bent )

Vanmorgen zijn we dan eindelijk vetrokken richting Londen! Nadat we op de trein waren gestapt op station Maastricht reden we verder richting Brussel (waar we perongeluk op het verkeerde station uitstapte ). Gelukkig hebben we het goede station wel gevonden en vanuit daar stapte we in de trein, de eurostar, richting Londen. Deze trein reidt naar Calais in Frankrijk en gaat daar via een tunnel ONDER DE ZEE door naar Engeland. Deze tunnel is ongeveer 50 Kilometer lang en ligt 75 meter onder de zeebodem. Helaas zie je geen vissen zodra je de tunnel in gaat maar heeeel veeel beton.

We kwamen aan in ons hostel (een soort hotel maar dan voor jongeren) en vanuit hier zijn we vertrokken naar het centrum van Londen om alle mooie gebouwen en leuke plekjes te gaan bewonderen. We hebben alvast een beetje gewinkeld, en zijn naar Piccadilly circus geweest. Dit is een van de bekendste pleinen in Londen. Je kan hier een heel groot scherm zien (zie bijgevoegde foto) waar allemaal reclame voorbij komt.

Morgen gaan we een school bezoeken. Dit is geen basisschool maar een universiteit waar studenten worden opgeleid om leerkracht te worden. Het lijkt dus een beetje op de school waar ik zelf naar toe ga. Aan het einde van de dag zal ik jullie laten weten hoe het is geweest. Verder kijk ik uit naar jullie reacties en vragen!

Groetjes,

Juffrouw Femke

PS. Dankjewel Lotte voor je lieve berichtje onder mijn eerste blog!

PPS. Als jullie het leuk vinden kunnen jullie mij ook volgen via deze website. Je kan je daar ook inschrijven voor de maillijst, zo ontvang je een mailtje elke keer als ik een nieuw blog post.

groep 4/5/6 B

We hopen dat je het daar heel erg leuk hebt. Heb je de vragen van ons al gesteld?
groetjes de kids en juf Chantal